Saturday, August 20, 2011

Sahabat ♥

Assalamualaikum !

Terasa rindu pulak bila tengok gambar ni semua. Kalau masa tu boleh putarkan balik, mesti semua orang nak kan. Tapi tuhlah, sampai bila-bila masa tu takkan boleh berpatah balik. Harini puteri nak kongsi sedikit pasal kawan-kawan putii yang teramat hebat ni.

Maaflah, yang tiada dalam gambar ni bukan bermakna aku tak sayang. Aku sayang sangat-sangat. Kebetulan gambar ni yang aku perasan. Takpa lah eh gambar ni tak penting mana pun, yang paling penting korang semua sentiasa dalam ingatan dan hati saya ^^.

3KAA2: Mereka ni semua teramat hebat, sporting, happy dan caring. #suka lettewww. Saya memang sayang kalian. Tahun ni kita sama-sama kena berjuang kan untuk menghadapi peperangan yg tk lama lagi akan tiba, kan kan? Aku sayang korang. muah muah :*. Minta maaf lah kalau selama ni aku as monitor kelas ni, aku tak dapat jalankan tugas aku dengan baik. Aku ni bukannya pandai buat kerja sangat. Harap semua salah silap di maafkan. Korang semua terima kasih sebab selama ni dah banyak tolong aku. We need each other, right? We laugh each other, right? Aku dah anggap korang semua adik dan kakak aku sendiri. Tempat aku mengadu, tempat aku kongsi cerita dan tempat aku kongsi suka dan duka. Terima kasih tak terhingga. InsyaAllah, kita sama-sama berjaya. #tadah tangan dan aminnnnn.

Kami sentiasa gembira, Alhamdulillah :)
Aida Adriana, Shift, Adiib, Ejam, Topek, Haris, Afiq Razi, Faiz, Syahir, Shaf:  Mereka ni semua 'family' aku. Kita sentiasa bersama kan kan? Dekat dalam family ni aku ada kembar (my dada muahmuah). Aku sayang diaorang semua. Sayang sangat-sangat. Aku harap persahabatan kita ni takkan putus sampai bila-bila okay. Mungkin dekat sekolah ada yang tidak berapa gemar dengan aku yg rapat dengan membe lelaki. Jangan benci saya. Niat aku hanya untuk berkawan. Tak lebih dari itu. Maaflah kalau selama tidak gemar dengan cara aku. Bestfriends, terima kasih atas segalanya okay :) Jangan lah benci antara satu sama lain. Kita sama-sama perbaiki kelemahan diri kita. Masing-masing buat silap. Takda sapa pun yang sempurna di sini. Aku happy sangat dengan kalian semua. Maafkan salah silap aku, okay? Kita semua sama-sama berjuang kan untuk pmr tahun ni. Aku harap semua dapat straight A's. Itu yang semua harapkan, betul tak? #tadah tangan dan amin kan. Kita sama-sama berusaha dan berjuang sehingga berjaya, okay :)

Gambar 2010
Rakan-rakan yang comel dan hensem, kawan lama, tabak dan kak namys: Puteri rindu kalian semua. Maaflah tak disebut nama. Ya Allah terlalu ramai puteri nak senaraikan. Takpelah yang penting korang sentiasa di hati puteri. Akan puteri kenang jasa dan kenangan bersama korang. Tak terbayar nilainya dengan wang ringgit  ikatan persahabatan kita. Selamat berjuang dan semoga berjaya dengan apa yang korang semua impikan. #tadah tangan dan aminkan.


" Now i've realised, for my age this moment i dont need a special boyfriend yet because my boyfriends and girlfriends are good enough in brighten my day." -Aida Adriana

Jangan pernah sedih bila kita kehilangan bf/gf. Sebab kita kena sentiasa ingat ada orang yang masih prihat dan sayang dengan kita. And orang tuh ialah Keluaga kita & Sahabat kita. Saya dedicate lagu ni, untuk semua kawan saya. Dengar okay :)

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

2 comments:

ZuLHitsuyaZ said...

Good Blog !!!

PUTERI SYAHERAA said...

thank you my dear <3

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)