Thursday, August 18, 2011

ILY

Assalamualaikum!

Tak sabar rasanya nak habis exam trial PMR yang 1st ni. Haha. Itu tak bermakna aku boleh "Enjoy". Masih banyak lagi yg aku kena belajar. Nak jadi pandai tu memang senang, tak susah. Cuma usaha dan kerajinan yang menentukan kejayaan seseorang. Betul tak? Betul kan kan? hikhik ^^

Hey, dengar tak lagu baru tu? Best tak? hikhik. Lagu tu aku dedicate untuk dia. sape? alah dia lah. bukan kau, dia. Haha tak yah tahu sbb aku taknak korang tahu. errrkkkkkk  '~'

Model: Aida Adriana
Nak cari orang yang sayang kita dengan ikhlas susahkan? Tak semua orang faham perasaan kita. Even orang yang paling kita mengharapkan supaya dia faham kita pun susah nak faham. Betul dak?

 "Sayang itu tak perlu diucap atau dilafaz. Simpan saja dalam hati."

Then macama mana nak tunjuk kat orang tu yang kita ni betul sayang dia? Easy or Difficult? Easily people. Just show your love with action. Difficult? hmm asal pulak? Kalau kita sayang "dia" dengan ikhlas tak perlu dengan ayat-ayat yang "superb". Itu kalau ikhlas? macam mana kalau tak ikhlas dari hati? Hati masing-masing sape tahu kan. Dia tengah maki kita pun, kita tak tahu. Maki dalam hati. Memang lah. 

Ada orang cakap Love is hurt. Ada orang cakap juga Love is Beautiful. Mana satu betul ni? Pada aku kesemuanya betul. Sometimes, love can make people do anything without thinking. Sometimes love can make people changes. Sometime love can make people laugh and cry. Semua ni betul tak? Dont deny it, babes. Aku tahu sakit sangat kalau "dia"  not appericiate our love. Nak buat macam mana. Hati orang kita tak boleh paksa. 

Malas nak bebel banyak-banyak. Nanti takut meleweh pulak. Hihi  Goodbye Readers. Good Luck in your life :)

~sayang awak. suka awak. rindu awak. :*~

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)