Sunday, May 1, 2011


Tahniah daripada puteri buat pasangan Abang Anang & Kak Anis.

*Ayuh tadah tangan dan mendoakan  mereka!

Semoga Kak Anis dan pasangannya kekal hingga ke jinjang pelamin.
Amin Ya Rabbal Alamin.

Puteri sentiasa mendoakan kebahagian kakak dan abang anang :)

Cincin di sarung di jari Kak Hanis

Lawa kan kak Hanis ni? Cantik!

Nurlisa Hanis Jamaludin

Comel kan dorang ni semua, awww suka nye saya hihi

hahaha asal ade gambar kiteorg ni, hihi
Nak tahu? haha act kiteorg ah photographer nye, hihi
Ape? berlagak? jakon? beriye?

Ehem maaf ya bukan saya yang terhegeh-terkejar datang rumah nak amek gambar.
Act, kawan aku ni hah nama dia Nur Lyana Aniera Jamaludin adik kepada Kak Anis ni,
dia yang jemput aku dengan Aida untuk ambil gambar kakak dia tunang,
Hmm kesian lah pulak kalau tak tolong lagipun time tuh aku free nak mampos, 
Tuisyen pun takde meh, cuti cuti hihi

Aida dia guna camera Faiz D3000 and aku guna lerr cam aku sendiri D90.
hmm gambar yang aida amek pun lawa tau,
tapi ade kat yana lak, hhee

Btw, terima kasih kepada Yana sekeluarga kerana sudi menjemput kita and bagi kite kesempatan untuk menimba pengalaman anbil gambar org bertunang ni,  yelaa aku ni bukannya photographer pun.
Tak tahu lah gambar aku ni lawa ke tak, kalau tak lawa sorry yang teramat sangat, kite dah cuba sedaya upaya meh untuk korang semua.
Thank you so much you all :)

Maaf sebelum korang tutup blog ni, 
Assalamualaikum daripada saya jangan lupa jawab eh,
Bye semua love you to all my sporting readers muah muah <3

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

3 comments:

New of me said...

thanx so much dear...cantik.:)

PUTERI SYAHERAA said...

welcome <3

Mata Pena Fadz said...

wah....mbr lamer sy waktu skool ni da tung..alhmdulillah...tumpg hepy gak :)

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)