Friday, August 26, 2011

Im sorry :(

 Assalamualaikum!

Aida Adriana Mohd Fauzi

Cantikan perempuan kat atas ni? Dia bestfriend saya. Sampai bila-bila. Itu yang putii harapkan. Setiap manusia perlukan kawan kan dalam hidup ni. Tidak kira susah ataupun senang, kita kena sentiasa bersama. Caring antara satu sama lain. Sama-sama berjaya dan berusaha untuk capai matlamat. Memahami antara satu sama lain. Kawan ni bagaikan plaster kan. Bila kita luka dia yg balutkan luka kita tu. Bila kita menangis dia lah tisunya. Bila aku sedih masa tuh lah dia jadi badut untuk happy kan aku. Dia bagaikan diari, tempat aku aku luahkan segala-galanya.  Sebak hati ni bila tengok dia taknak 'tegur' or 'senyum' dekat aku. Tak senang duduk kalau kembar bergaduh.

Lama kan aida kita kenal. Kau dah tahu baik/buruk tentang diri aku. Kau memahami aku. Kau mengenali setiap inci tentang aku. Rasa macam susah nak tinggalkan kau, one day. Kita sama-sama ada citarasa yang sama. Aku suka, kau pun suka. Aku tk suka, kau pun tak suka. You are everything to me, my dear. Kau ibu kedua aku. Kau tempat aku mengadu selain ibu aku. Terima kasih kerana sudi berkawan dengan aku. Terima kasih sebab sudi menerima keburukan aku. Terima kasih kerana keikhlasan kau untuk kawan dengan aku. Terima kasih untuk semuanya. Kau sentiasa di belakang aku, ur always beside me when i need you.

forever ur always my twin 

We close each other kan? Aida im so sorry. Aku tahu harini (26/8/11) kau kecil hati dengan perangai aku sebab endah tak endah je dengan kau bila kau cakap 'puti aku balik tau, aku tak sihat lah'. Then my face like 'oh ok'. Im totally not realise it. Aku sibuk nak uruskan buku koko. Nak kutip kertas koko. Nak buat analysis  kh. Semua cikgu bagi kerja kat aku. Kena siapkan time tu juga.

Aku mungkin terlalu jahat sebab tak endah kan kau langsung. Aku betul-betul takda maksud nak biarkan kau macam tu. Serious aida, im really stress today. Aku manusia biasa, tak semua benda aku boleh buat dalam satu masa. Aku nak kau faham situasi aku. Tapi, aku takmengharapkan pun. Tak kesah langsung kalau kau tak faham.  Im not good enough, my dada muahmuah. Aku pun tak tahu lah bila aku sedar yang kau dah keluar kelas. Aku rasa dah lama kau keluar baru aku perasan. Jahat kan? Yeah, aku ni pandai cakap, tapi tak pandai buat. Aku minta maaf. Then about your msg, erm aku betul-betul tak perasan. Time dah nak balik, aku tengok ada msg and that was you. Kau minta tolong aku amek kan barang kau sebab kau tak larat nak naik atas, tapi aku tak pandang pun msg tu. Im so sorry, sebak sangat hati ni bila dapat tahu aku buat kau macam tu. Rasa macam tak guna je lah aku ni. UseLess!

PuteRiana

 Aku minta maaf sebab aku dah sakitkan hati kau. Aku minta maaf sebab tak boleh nak jadi 'nurse' kau bila kau sakit. Aku minta maaf sebab tak boleh nak jadi 'kerusi roda' bila kau tak larat nak jalan. Aku minta maaf sebab tak boleh nak jadi plaster kau. Im so sorry. Aku harap sangat kau faham. Sunyi je tadi bila takda kau. Erm, aku mungkin penat dan sentiasa kelam kabut. Aku tak pandai buat kerja sangat. Tapi, sebabkan aku ketua kelas, cikgu bg semua benda kat aku.

'IM SO SORRY, AIDA ADRIANA'

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)