Saturday, June 4, 2011

Kem Kor Kadet Polis IPD Johor Bahru Selatan Di Endau Rompin Pahang
















The best moment ever, ni lah kem yang terbaik punye yang pernah eden join. wah teramat lah best kan kan kan? fyi, dekat sana memang korang takde masa nak mandi, eee masyammm kan kan, haha tapi tuh yang best uh haha  nak nak masa hari yang terakhir uh semua org kena berkumpul then pakai full uniform hahaha semua org badan bau busuk sebab kenapa? yela first day dah pakai then dorang g campur dengan baju-baju kotor uh semua. habis ah lepas SM kiteorg cakap kena pakai full uniform semua org dah mcm cacing kerawit dah hoho. tapi kan aku skip haha means aku tak pakai lah full uniform just pakai half u j. alhamdulillah tak kena marah weehaaaa. btw aku nak say thank you so much for kumpulan 8 sebab boleh bagi kerjasama yang amat mantappp sekali, miss you all :( ahhhaaa nak tahu tak nama kumpulan kiteorg pe? hihi "KONGSI" tagline kiteorg "lu langsi lu mati" muahahahaha :D

Mcm-mcm pengalaman yang aku dapat kat sana, aku kena masak sendiri, dirikan khemah, jatuh sampai luka ma'ai sakit bhai, tak mandi petang and malam, tidur ramai-ramai dgn tkde kipasnya, mandi sungai ramai-ramai, berdiri tengah-tengah panas, reuse baju, duduk sorang-sorang kat dalam hutan, jungle trekking ahh ma cam-macam lah. Yang penting memang seronok.

Memandangkan ini merupakan kem pertama aku hihi asal? haruk? mm nak buat camne selama ni aku memang malas nak join kem-kem macamni, now baru aku nak try but ianya tak memberikan sambutan yang tak baik lah. first time pergi banyak sangat moment yang aku tak boleh lupa. aku rindu cucur adabi yang kiteorg buat kat sana, sambal sardin, air teh, air milo tanpa susu ahh mcm-mcm yang aku rindu. hope tahun depan ada lagi macam nih. ouhh lupa aku rindu sorang budak nama dia fared awww nyah kau memang kelakar hihi dia lembut tau opsss hang jgn dok hina eh org yg lembut ni, dia lembut tapi gagah tau*err mcm mana tuh? hah tuh yg kita tak tahu haha tak yah layan ah...

lastly, sape hebat? KAMI KADET HEBAT! HEBAT HEBAT HEBAT! YES YES YES! UUUUU YES!
oo tidak lupa jugak terima kasih kepada SM SALIM kiteorg yg superb, thnks alot and also kepada semua cikgu-cikgu and anggota poilis kat sana. terima kasih! terima kasih! i love you all muah muah muah. hug hug please hee gedik. okay ah bye chalobeteh :D

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)