Friday, June 3, 2011

salah ke? berdosa ke?

Assalamualaikum :D

Nampaknya post aku yang semalam uh dah memang ade yang terasa, erm nak buat macam mana mmg niat aku masa nak tulis post uh aku khas kan untuk si DIA. maaf ye awak sebab buat awak lebih terseksa bila baca blog kita. nawaitu kita just nak tolong korang j, tapi nampaknya tak membantu langsung tapi memburukkan lagi keadaan. okay lah aku dengar cerita hampa dua ekor dah baik semula kan. wah alhamdulillah lah bagus. Sudah lah korang lepasni toksah lah nak gaduh bagai nak rak segala. Kalau korang dok gaduh j then kawan-kawan korang oc akan masuk campur then kalau taknak ade ape ape pergaduhan yg berlaku sekali pun, jangan dok mula cari pasal eh. aku akan backup di pihak yang benar, betul tak my dada muah muah? betul cakap hang, tugas kita nak backup kawan ni dah selesai, tapi kan yunk sepatutnya kita ni takyah lah nak busybody pasal hal org kan, be good, go and study j lah aida. Okay kepada kalian semua lepas ni aku memang tknk msuk campur hal kauorang lagi, now aku nak melayan j badut-badut aku yang dh lama aku tak meet hmm rindu korang topek shift adiib syahir haris aida.


Okay kita kembali pada yang asal, berkenaan dengan tajuk post aku kali ni. aku nak tanya lah kat korang ni an an salah ke kita nak memihak pada yang benar, dosa eh? even yeah memang banyak sangat risiko nya tapi ada aku kesah? hahaha buat benda yang baik memang banyak dugaannya. hmm aku tak idea ni nak tulis ape lagi so sampai di sini j lah saya mengarut hahaha kk bye bye semua chalobeteh :D 

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)