Saturday, June 4, 2011

I ♥ You


Sebelum eden mula ni, eden nak bagi salam dulu yea.
Assalamualaikum .

Korang kite nak tulis pasal dia boleh? alah boleh lah, boleh eh? hee kite mula tau *gedik geliman haha
Okay lantak lah kan korang nak baca ke taknak, tak memaksa pun, ini blog kawe sukati kawe lah, kalau tak suke mm Ada Aku Kesah? nggak ada pun lah.

Siapa lah yek jejaka yang kat atas ni? haha dia lah buah hati jantung aorta buah pinggang and segala-galanya lah buat saya. Aku kenal dia ni pun daripada kawan aku and juga membe dia. Firstly, masa kenal-kenal uh taknak lah layan kan sangat hihi bukan jual mahal lah bongok tapi takde mood nak layan yelaa masih terkejar-kejar ngn ex saya yg dulu hahaha okay kisah lama. Then  bila lama-lama kenal uh mmm tu diaaa eden pun terus terpikat dengan dia, haha *apelah post aku kali ni kan? menggedik semacam.

Ada orang tanye " asal kau sayang dia hah?" " betul ke kau dengan dia ni?" eh jangan tanya soalan tuhlah, pada aku lah kan hanya aku, dia dan Allah sahaja yang tahu, kauorg sume toksah lah tahu. kalau aku cakap pun korang bukannya faham kan, yela sebab korang tak pernah tahu mcm mana dia treat aku and mcm mana aku treat dia. yang penting korang tahu aku sayang dia sorang j lah tuh pun dah memadai kan kan.

Ada juga benda yang tidak enak disumbat oleh telinga aku bila ada member aku cakap "wah lama siak kau dengan dia" " lama gila kau dengan dia, tak pernah pernah seh". Okay takpelah aku tak marah pun kalau ada org cakap kat aku sebegitu rupa yela mmg betul apa dorang cakap. Aku selama ni kapel tak pernah lah nak berbulan-bulan lama mcm aku dengan dia. Bangga ke tukar-tukar pakwe ni? oohh tidak sama sekali, menyeksekan ada lah. Tapi nak buat mcm mana takde jodoh kan kan :) Takpelah tutup buku lama buka buku baru :)

Now aku nak happy j dengan dia. Thanks alot b, thank you so much sebab selama ni layannn j ngn perangai bby yang tah pape lah, kuat sangat marah-marah. Kadang-kadang hal kecil pun bby marah kuang main lama kan. Tapi awak still sabar, hee good boyy :D you are totally superb sayang. Kite tak pernah sayang pakwe kita mcm ni tau hihihi *ketawa jahat and pengakuan yang zalim haha. Also, thnks jugak bgi layanan awak yg sangat baik kat kita even kadang-kadang kau ni mmg menyakitkan hati hmm tapi takpe lumrah kapel kan kadang-kadang baik kadang-kadang gaduh. B, janji eh perkataan b**** tak ada pun dalam kamus hidup kita tau tau tau. Hope long lasting kan b mmm aminnnnnnnnnnn :D


 i love you from the bottom of my heart and i cant live without you  


Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)