Tuesday, June 7, 2011

aurora

Nampak tak gambar kat sebelah ni? Ahha memandangkan sudah ada yang bertanya kenapa aku tukar nama aku jadi 'GADIS AURORA' and ade juga yang bertanya " apa tuh aurora?". Ahh sememangnya aku malas nak menjawab soalan kedua tuh sebab aku bukan guru sains wink wink ^^. Eh nak tanya ni, cantikkan aurora tuh? cantik kan? Lagi best kalau benda ni terjadi kat Malaysia, boleh lah aku tengok aurora ni depan mata. Ahh sungguh tertarik dengan ciptaan Allah ni. Subhanallah! Haha first time nampak benda ni kat dalam internet terus aku saud "wow, cantiknya!". and bila aku search kat internet ape tuh aurora then baru aku tahu. heee. act sebelum ni ade budak pernah panggil aku puteri aurora sebab nama uh sedap so dia bagi lah nama tuh kat aku. wahahaha sebelum ni tak tahu ape tuh aurora just tahu nama j. terima kasih kepada Arash yang sudi bagi nama ni kat aku. hahaha rindu kau handsome boy :). Okay lah sampai sini j hee chalobeteh :D
Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)