Tuesday, June 7, 2011

Kenyang bhaii

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia :D


 I LOVE MY PARENTS SO MUCH 


 we are at Sakura Restaurant, Jurong Safra Singapore
 kat bawah ni gambar kiteorg selepas kekenyangan mcm nak keluar semua benda yang ada dalam perut ni.


Okay saya nak promote ni, tempat ni memang seronok datang lah bagi sape yang selalu singgah singapore ni, kalau tak pernah jejak singapore, cuba lah pergi. best! korang nak telan ape pun kat sana telan lah.
* ok saya promoter yang terhebat :D

Banyak special kat sini opss bukan spesial eh eh. hihihi. Dekat sini majority nye makanan jepun lah. but western food also have lah dont worry. ade cake, ice cream, durian, nasi goreng yg bermacam-macam jenis, lauk err semua ada. yang paling aku suka sekali hihi "chicken chop" and "oreo cheese cake". hmm memang melantak ah aku kat sana hihi semua yang ada kat situ favourite aku. Nak kopak ouh *ayat sepah. Ya Allah, nak terkeluar air liur aku ni hahaha, dah lah oreo and chicken chop uh err takyah cakap ah memang favourite eden ni.

 * dont put my "tampan" pictha in facebook.

Ayat kay atas uh, ayah aku yang cakap, hahaha kat sana kiteorg asyik gelak j sebab dia suka buat lawak and buat muka "slenga" hahahaha.

* muka ayah saya memang ganas tapi dalam hati ada funfair woo

-Okay bye chalobeteh-

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)