Thursday, June 2, 2011

Ahhh

Assalamualaikum bagi yang muslim,
Selamat Sejahtera for non muslim

Sape Hebat? Kami kadet Hebat, hebat hebat hebat, yes yes yes, uuuu yes!
*okay kepala saya senget, haha yang atas ni terbawa-bawa masa kem kat pahang harituh.oooooo haha

Alamak aku agak lah kan cuti kali ni memang kurang best sbb nya ramai yang tak boleh hang dengan kawan-kawan and ramai jugak yang ada banyak problem. Aku tak paham betuiiiii ah. Guys came on lah cuti kot enjoy jea walaupun korang terpaksa terperap j kan kat rumah. Kalau bosan sangat jumpa kawan-kawan yang terdekat or call j sape sape, kalau rajin buatlah homework. for ssian korang kan ade jadual masa cuti hohoho.

AKU RINDU KEM KADET POLIS KAT ENDAU ROMPIN,PAHANG.

ayat kat atas tuh tidak ada kena mengena sama sekali dengan post diatas yea harap maklum :D
Kejap, ape sebenarnya tujuan aku nak tulis post kali ni? ape hek? hahahaha no lah aku just terlalu merindui nak update blog ni. I MISS YOU MUAH MUAH. haha gedik? AAK WEML TTMH AAJ etc.

err aku biul lah maybe kan kepala aku nimasih belum mandi ag ah. jap ah aku cuci otak aku ni kejap biar kasi licin and haluussssssss j k haha kalau dah licin and halussssss j aku update ag :D 

-okay bye chalobeteh-


Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)