Friday, May 27, 2011

cuti ♥

 Assalamualaikum.
for those yang muslim tuh jangan lupa jawab salam saya :)

"First of all, aku nak cakap alhamdulillah sebab blog aku ni dh boleh bukak. hihi oh yeah mesti korang pelik asal ngn blog aku ni? alah blog aku merajuk tuh dengan aku sebab makin lama makin malas aku nk melayan benda alah ni. hihi no lah act email ngn password dia tibe2 bertukar oww jeng jeng jeng. hahaha tah pape si putii ni merapu kan kan kan?"

                                                                                                                                                                                       Okay lah memandangkan semua orang tengah happy kan sbb baru habis exam and cuti 2 weeks babes haha. Aku happy tuh memang lah happy tapi bila pikir pasal ape lah result aku nnti terus spoil mood kawe.
Tapi tkpe lah buat masa ni kita berehat jap then toksah pikey pasal result dulu, kita enjoy j lah k.
Nanti bila naik sekolah j aku tahu ramai liat sangat nak bgn pagi, yela masa cuti ni mesti membuta j. bagun pun lambat. agak-agak dh nak msuk waktu zuhur baru bgn hoho. mcm cakap diri sendiri j aku ni. hahaha okay memang pun lah = =' okay tapi sekarang saya nak berubah dah taknak dh poteng solat subuh j hihi.

Masa cuti ni korang semua nak buat ape hah? -soalan lazim yang akan ditanya
Masa cuti kau dgn family bercuti dekat mana? - soalan famous di kalangan pelajar-pelajar.

apa hah yang akan aku buat masa cuti? mula-mula aku pergi lawatan di Endau Rompin, Pahang. woo first time aku pergi Pahang. tak sabar dn berdebo-debo rasanya. 4 hari 3 malam. Okay lepas balik dripada aku nak buat ape? takkan lah duduk terperap j dalam bilik, taknak aku. Bilik aku ni pun dah jemu pandang muka aku. Nak buattttt apeee? hah hang dengan DIA :D hihihi tapi takut aku tk semoat j sebab dia minggu ke-2 dh kena gerak g shah alam. Jauhnye awak, mesti awak busy kan time tuh. Okay lupakan perkara tu buat sementara waktu. yang penting sekarang ni aku taknak duduk rumah j. Keluar dengan family. Ayah aku memang sinagpore j lah tempat dia, takde lain dah aku tahu mesti situ jugak. dari kecik sampai sekarang. Cubalah ayah cakap, "okay harini kita cuti Paris" woo ternganga eden, 10 ekor lalat aku telan. Err ayah nak swimming lah, tahun ni belum pernak swimming ag. Ayah jangan lupa janji nak makan dekat "Sakura". harituh ayah makan ngn membe2 dia semua tak ajak bini ngn anak dara dia yg kuat makan ni heh? ouh puti tahu nape tak ajak sebab takut putii bukan makan kat sana tapi putii melantak kan kan? OMG( oh memang gila).


Baiklah sudah semestinya bila cuti ni aku akan layan lah blog aku ni. Even yang membaca uh tak lah ramai. tapi kawe peduli ape kan kan kan? ah aku harap sangat lah cuti aku yg kali ni tidak membosankan sama sekalayy. taknak taknak taknak! saya benci kalau ada perasaan bosan. *bosan uh perasaan kan? oh wtv. Pada aku lah bosan ni lah yang menyebabkan perkara yg tk diingini berlaku.  OMG ahhh! * shuib sepah haha. Cuti ni jugak aku nak hang dengan kawan2 aku. tak boleh lah kalau tak lepak ngn dorang semua.



Okay, lupa pulak sekolah saya kan ada bagi jadual untuk cuti sekolah ni, banyaklah homework nye oiii. membaca lagi, menghafal lagi, menulis ag err. tapi takpelah tuhlah sepatutnya aku kena buat kott. Yela aku ni kena sedar diri sikit yang aku ni PMR candidate bro. Ahh, okay mulai sekarang kena rajin belajar :D

-Okay lah bye chalobeteh :D-

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)