Tuesday, November 24, 2009

Takde keje :)

Assalamualaikum :)

Heyyyo !

Hari ni keje aku dekat rumah main game and tengok tv laa . Hari ini aku main game Harry Potter And The Half Blood Prince dekat Ps2. Mulamula aku igtkan game tuh susah sangat , rupanya senang laa jugak . hehe . Aku main game tuh dari pukul 12:oo t/hari sampai 4:00 petang . Pukul 4:30 ibu ngan aku nak tengok cerita Nenek Kebaya pulak . Sambil tuh kiteorg makan ice cream . Aku dgn ibu punya lah geram dgn Intan Sari tuh , hishhh agak agak bila la perempuan tuh nak mati kan ? ahha . Btw , dulu aku igtkan cerita tuh tak best ! Bila aku join mak aku tengok cerita tuh , baru aku tahu cerita tuh Best rupanya :)

Lepas cerita tuh habis jea aku main komputer pulak , aku update blog aku . hmmmm , tu jea kerja harian aku dekat rumah .
Takde kerja kan ? ahhha :)) biarlaa .
Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)