Wednesday, November 25, 2009

Penat :)

Assalamualaikum
heyyoo :)

Hari ini family aku semua kemas rumah , hmmm mula-mula kemas bilik aku dulu , yealaa bilik aku kat paling bersepah kat rumah tuh sebab aku ni PEMALAS ! hadeshhh . Kemas bilik aku dari pukul 10:00 pagi sampai 12:30 t/hari . Lama kan ? haha . Biasala bilik bersepah gila , hish hish hishh . Hah , lepas tuh kiteorg semua kemas kat ruang tamu and taman kat luar tuh , senang citer kan semua kawasan rumah aku kiteorg kemas , hmmm , mak aku ngn ayah aku ni lah terlebih rajin , kiteorg semua of course la malas babe , ahha :)
Bila dah habis kemas dah abg aku sume tido , yang aku ni pulak main komputer , adik aku main psp ayah aku tido and mak aku mengemas sorang sorang . yang aku peliknya mak aku ni tak geti nak berehat ke hah ? Asyik mengemas jea , pening den .

harini aku rasa macam penat sgt sgt , pening pun ada babe , hmmm :(

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)