Sunday, June 12, 2011

YEAY SEKOLAH

GAMBAR INI AKU AMEK DEKAT PHOTOBASKET.COM HIHI

Assalamualaikum.
Okay semua, cuti 2 minggu sudah habis kan kan? Hah ape? terkehel-kehel nak buat homework kaa? Hahaha mcm biasa lah kalau pelajar yang sama 'rajin' macam aku memang suka buat homework last minute kan? Esoknya nak sekolah baru lah nak buat homework. Hihi korang semua memang 'rajin' haha. Memandangkan tahun ni putii nak PMR kan, so tak mau lah malas-malas ni. hihi cuti kali ni aku agak lah rajin dengan kemas biliknya, buat homework nya and yang paling penting hangout hahahaha. 

Okay lah sesetengah orang cakap *not specified to anyone okay orang yang suka hangout ni membuang masa.Okay lah tak baik kita menafikan benda yang sememangnya betul. Tapikan act hangout ni bukannya tak lah seteruk mana yang orang lain semua sangka. Just nak release kan tension for someone yang ada masalah lah. Tapi majority nya orang hangout ni nak "dating" ngan pakwe tercinta aite aite? *tak rugi kalau ngaku pun :). And ada sesetengah just hangout ni nak tengok wayang, hahaha itu aku suka yela ni mesti kat rumah takde tv jenama "samseng" kan hoho.

Aku kategori yang mana? hihi semuanya kott ahha tak payah lah letak 'kot' uh. Okok aku kesemuanya, aku nak release tension, aku nak date and aku nak tengok wayang. Mesti korang pelikkan apelah yang tenang kat luar sana yang keadaan huru hara nya. Entahlah, kalau korang tanya aku pun aku tak tahu nak jawab macam mana yang penting bila aku keluar ngan kawan-kawan aku, dorang akan buat aku happy and aku blh lupakan segala masalah aku kat rumah uh. Haha macam besar sangat j kan masalah aku ni. Act macam biasa lah anak-anak yang 'mithali'mcm aku ni  mesti tak suka kalau parents korang bagi ceramah free kat korang, betul tak? Hah same lah tapi nak buat macam mana parents aku takkan bagi ceramah free kalau aku tak buat salah so terima j lah kalau parents aku ni nak marah-marah pun *aku redha Ya Allah-fadhil

Eh actually lah kan aku ni dah out of topic. Aku nak cakap yang aku sebenarnya prefer sekolah daripada duduk rumah yang tak buat apa-apa. Hah tak payah nak buat muka kena sambar petir lak eh. Asal pelik ke aku prefer sekolah daripada holiday ni? Aku suka sekolah ni sebabnya ada kawan nak dikacau, digodek, diejek, diteman, dikongsi dan sebagainya. Kalau dudk rumah ni agak bosan lah and takkan buat homework punya. Tapi kalau kat sekolah aku rajin sentiasa hahaha.

Even sometimes kat sekolah ni agak stress lah jugak. hahaha eh apa ni duduk rumah stress, dekat sekolah pun stress.*kan saya cakap, putii ni suka meleweh Tadi kata sekolah lagi best? haha. Okay lah senang cerita lah kan. Dua-dua sama j. Takde beza pun, yang membezakannya adalah cara kita mengawal keadaan. Paham kan maksud aku? Kalau faham uh bagus lah alhamdulillah :)

-okay lah bye chalobeteh-

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)