Friday, April 29, 2011

Apa seh?

Assalamualaikum,
" Hello, heehaa ape? 
hihi dah lama tak update blog kan?
 haha takde benda kot yang nak dicerita-in sama kalian,
 saya busy bangat deh *er endon mari."

okay baca tajuk j dh tahu yang tajuk uh takde kena-mengena pun ngn cerita aku harini.
Okay lah, cerita aku harini act nak cakap "Congratulations to Prince William and Princess Kate"

  
Hah hambek kau! hihi, kenal kan ni sape? hah? ape? tak kenal? haha ni mesti tak amek tahu pasal perkembangan duniawi ni, hihi *ayat tak blh blah = ='
eh cantik kan Kate Middleton ni? lebih cantik dari kauuuuuu *err okay merepek.
eh handsome kan Prince William? errr sesuai beno lah ngn Kate ni.
Err bayangkan, *okok now bayangkan, hhaa
aku masuk rumah sambil berlari masuk bilik campak beg then tukar baju, terus tunggu bawah bukak tv then tekan lah numb 735, weeee hooooo bapak ah beriye siak sume yang menunggu ketibaan para diraja seluruh dunia *ayat skema k. hehe aku tgk mcm nk pergi j, hmm eh u know what Agong kite dtg tau, tapi dia tak ajak aku pun, eishhh jahatnya sampai sanggup tinggalkan anak angkatnya sendiri, jahat kan? memang jahat betuiii lah. yee saya perasan, hmm eh biarlah org yang perasaan uh ade perasaan tau sebab dia suka makan roti cecah santan *ahhh ape ni? merepek! ah g mam*** lah.

Hmm dah lah tuh j kot, karang kalau aku sambung ag lagi banyak lah saya merepek kat sini ye. okay guys terima kasih kerana sudi membuka blog saya selama ni, teruskan membaca blog putii k, love you all muah muahahaha :D


Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)