Sunday, March 6, 2011

SAYA MINTAK MAAF

Assalamualaikum!
Jawab, kalau tak jawab jangan baca blog saya,
dah cukup baik tau saya mendoakan korang semua!

*poyoo benor ustazah ni kan? jap ustazah ke? alah lantak lahh =,=

Eh kalian semua!
9 Mac 2011 hingga 24 Mac 2011,
Saya menunaikan umrah bersama ibu saya, ayah saya, abang saya, adik saya.
Jadi, saya nak mintak maaf lah kalau selama ni saya selalu sakitkan hati korang semua,
20 jari saya himpunkan untuk meminta maaf  *termasuk jari kaki ,
Maafkan lah saya k, 
Alah, semua manusia melakukan kesilapan,
ce citer sape lagi yang sempurna kat dunia ni melainkan Rasulullah saw?
sape seh? Barack Obama? Justin Bieber? Puan Halimah? Engkau?
hmm TAK lah jawabnye.

Laut mana yang tak bergelora,
Bumi mana yang tak diliputi awan,
Manusia mana yang tak melakukan kesalahan.

* hahaha asal ni? tibe-tibe j, haha act nak buat pantun tapi tak jadi, hahaha

Korang maafkan putii k!
Doakan putii selamat pergi dan pulang!
Doakan juga supaya ibadah putii dekat sana semua nye diterima oleh Allah swt.

-Shukran-
-Assalamualaikum-

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)