Wednesday, December 15, 2010

Nikon Speedlight sb-900

hey eh korang aku nak sangat speedlight ni! firstly yang recomend kan dulu ialah kawan abg aku, then abg aku ckp kt aku then aku pun buka lah laman web nikon.com
okay now baru aku tahu bahawa speedlight ni memang HEBAT!
Ya Allah! apa nak jadi dengan aku ni, macam-macam nak kan?
hahaha hello jgn salah faham k! hahaha act speedlight ni akay yg nak beli, hehehe akhirnya setuju jugak dia nak beli speedlight ylaa sebelum ni nak sgt beli lens ag satu! err aku mengamuk satu badan! membantah! eee tak setuju!

then hmm bila entahla kan aku dpt msg dari dia, akay suruh survey speedlight because coming soon dia nak beli! Allah happynye aku!
then aku terus cakap okay!
tapi hmm tu lah harga dia uh kurang memberangsangkan sangat!
eee aku survey kat mana-mana j semua cakap RM 1800, ma'ai gilaa perrr?
eeeeeeeee hmmmmm then aku cakap dengan akay then he said 'mahal ngok'
errr i know =__='
eh tapi takpe ayah nak tambah siket duit! kalau ada tak cukup!
hee thank you akay! thank you ayah!

ya Allah! terima kasih sgtsgt atas rezeki yang telah kau berikan kepada aku sekeluarga, Alhamdulillah!
Now puteri nak tunjukkan kat ayah yang puti ni boleh dapat 9A aminnnnnn.

* eeeee tak sabar niiiii

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)