Wednesday, December 15, 2010

'mcm-mcm lah budak ni'

Salam :D

heyyo! haha hmmm cuti tahun ni agak membosankan lah jugak, hah nak tahu kenapa? sebab aku ni asyik mengadap kerja sekolah yang terlalu berlambak ni! errrr =='
buat masa ni, homework BM j aku siap full, SN aku bace j kott, BA? hmmm kertas yg cikgu bg suruh tulis makna2 uh, blh lah tapi tak siap full ag errr malas laa =='

hmmm aku nak belajar bersungguh-sungguh lah mulai harini, haha eiceceh hehe act da sebab-sebab nyeeeee, nak tahu tak sebabnye ape? heheeeeeeeeee. okay mulanya dengan perbualan aku dengan ibu and ayah dlm bilik dorang ah! heheee main serbu j, sebab ada pengumuman penting ni nak diumumkan! hahahaaa

Puteri: ASSALAMUALAIKUM! * hahaha eiceceh
Ayah & Ibu: =_______='
Puteri: hahahahahaa wat wat tak endah j, eh eh puteri ada pengumuman penting ni? nak tahu tak? tak nak tahu takpe! eh tapi puteri rasa ayah ngn ibu WAJIB amek tahu! PENTING ni!
Ayah: apa lagi lah budak nih nak?
Ibu: puti nak ape?
Puteri: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D ibuuuuuuuuuuuuuu! ayahhhhhhhhhhh! nak beli kasut SUPRA boleh?
Ibu: kasut ape tuh?
Puteri: alah! kasut uh JUSTIN BIEBER selalu pakai! hehehehe eh ibu mana kenal ek, alah kasut uh lawaaaaaaaaaaaa! tapi harga dia pun lawaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ayah: hmmm tgk kat mana kasut uh?
Puteri: Internet!
Ayah: berapa?
Puteri: 300++
Ibu: amboiiiiiiiiiiiii! kurang main ag budak ni, makin membesar makin menjadi2 selera dia!
Puteri: :( hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ayah: kat mana jual?
Puteri: :D Singapore! kat orchard ada! heeeeeeeeeeeeeeee :D boleh eh?
Ayah: hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Puteri: boleh laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ayah: result kena bgus ah setiap kali exam!
Ibu: hah result bagus semua putii nak ibu bagi tau! tunjukkan kat ibu putii boleh dpt yg terbaik dari org lain, nak mcm-mcm, bila tgk result hmmmmmmm hampeh!
Puteri: betul ni? okayy boss! ahhhhhhhh HAPPY nyeeeeeeeeeee!
Ibu: eh putii, putii nak tak pakai braces ni, ckp betul-betul?
Puteri: hmm betul ke nak pakaikan ni? ibu nak pasangkn kat mana? singapore or jb?
Ibu: JB j laaaa! harga kat sana mahal sgt! hah nak taknak? taknak takpee lagi bagusss
Puteri: hmmm dh orang pelawaaaaa tak baik tolak, hehehe boleh laaa, tapi bile ibu nak pergi jumpa dentist?
Ibu: bila-bila boleh! tapi nnti laa, hmmm nak beli barang-barang sekolah dulu, boboy uh pulak nak Ipod lahh, hmm lagi ape tuh dia nak basikal ape uh?
Puteri: FIXIE BIKE laaaaaaaaaa =='
Ibu: hahhhhh! hmmmm macam-macam lah budak ni!
Puteri: tahu takpe hahahahahahahaha
Ibu: sama lah korang ni! hadoyyyyyyyyyyyyyyy =='
Ayah: heeeeeeeeeee, ayah nape diam? haha takpe duit takkan habis hahahahaha
Ibu: ahhahahahahahahaa
Ayah: hahaha hish anak dara niiiiiiiiii!

Ah akhirnya berjaya jugak, weeeeeeeheeeeeeeee! tapi tu lah kena berusaha untuk mendapatkan keputusan yang baik! hmmmm takpe ini pun demi masa depan aku, aku tahu ibu ngn ayah nk tgk aku berjaya tu jekk, okayyy! aku akan buat semua ni demi ALLAH! IBU! AYAH! MYSELF!
hmmm tapi kannn, pasal braces uh macam taknk, ylaa leceh j, errr tapi takpe lah mak aku suruh pakai sebab abg aku ( syazwan/boboy) pun mak aku nak pakai kan braces, hmmm lantak lerr =='. tapi takut jugak tak lawaaa! errrr ==' tgk lah dulu. buntu buntu!!!!

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)