Monday, November 29, 2010

Maafkan saya


Assalamualaikum,
guys, puteri nk cerita something ni, pada puteri ianya menyedihkan sangat,
hmmm sedih ke? bagi puteri sedih lah tapi bgi korang mmg lah tak sedih kott

okay the story is begin with, aku baca blog dia, sape dia? hmmm HY***!
sape yang dah kenal uh baguslah, yang belum tuh lu pkir lah sendiri j.
okay, aku baca blog dia then dia tulis pasal aku kott,
hmmm yes aku pasti itu aku! hati aku kuat mengatakan itu aku!
guys! its really sad, kesian sangat dengan dia ni, aku ni dahlah banyak sangat buat salah dgn dia.

First: aku sakitkan hati dia and tinggalkan dia di saat dia betul-betul perlukan aku tapi aku tak endahkan dia, aku layan j perasaan aku ni, YES! salah aku memang salah aku!

Second: Aku dah ada couple lain. And pada masa tuh jugak lah aku dah mula okay dengan dia. Ahhh aku tak tahu pun yang dia masih sayangkan aku, SUMPAH yum, puteri tak tahu! Yeah! puteri terpaksa mengaku, puteri selalu cakap ngn kawan-kawan puteri yg puteri dh tak sygkan dia, nak lupapakn dia, tak heran pasal dia, tapi kebenarannye puteri sayang dia, tak boleh lupakan dia, puteri kisah pasal dia. Tapi bila fikirkan balik, dia ni terlalu baik untuk aku, tak sesuai pun dgn aku ni yang selalu sakitkan hati orang, jahat, selfish,tak fikir perasaan orang lain .
Ya Allah! Kenapa dia tak cakap dengan aku awal-awal yang dia still sayangkan aku?
Kenapa bila aku dah ada dia baru dia nak cakap?
KENAPA? KENAPA? KENAPA?



Hmmmm aku pening, buntu, sakit hati , pedih and mcm-mcm aku rasa.
its really hurt!
i need someone please! pleaseeeeeeeeeeeeeee!
puteri sayang H!
puteri sayang A!
i love both of them!
ahh i know its complicated right?

OH NO GUYS! i made the same mistake, im sorry guys im really-really sorry! im not perfect and humans must do a mistake in their entire life. as hard as anyone trying to be perfect, believe me that thing will not be happen.


Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)