Friday, May 21, 2010

Majlis Perpisahan Sir Khalifah :(

Selamat Tinggal Sir Khalifa From 2Cemerlang

Muka comot, penuh ngn kek, hahaaa sir ahh yg buat hehee takpe takpe asalkan sir dah kena ngn aku hahahaaa~~


ehem ehem i love you sir

baju uh, semua tandatangan budak-budak 2CG -



21052010 :) :(

hari yang menyedihkan and hari yang menggembirakan jugak
yang happy nye aku dapat celeb sir, dancing, ehmm nyanyikan lagu,makan kek,ketawa-ketawa ngn dorang and sir khalifah, and mcm mcm laa
yang menyedihkannya, hari tulah sir khalifah last di ssi, hmmmmm teramatlah sedih
Aku sayang sir khalifah ni sgt sgt, teramat sayang
tapi apa kan daya, mungkin tempat dia bukan di ssi,
maybe ada tempat lain yang lagi better than ssi, mana tahu lah kan
tapi kalau ikutkan hati saya nak si khalifa and sir khalis stay jea kat ssi
tak payah pegi jauh jauh, bazir waktu ngn tenaga jea, hahahaaaa :D

wahh kenangan ni takkan pernah aku lupa sampai bila-bila
sir lah guru yanga paling best and sporting yang pernah saya jumpa
hish dah lah muka sir cute , hahahahahaha

sir! okay tak kelas kiteorg menari lagu "eenie meenie" and "baby" wahaaa

baby:
first song sir bukak lagu tuh dalam kelas, then bagi lyricnya sekali and kena tulis love letter untuk orang yang tersayang. hah sape menang love letter uh akan dapat pic JUSTIN BIEBER, hmmmmm lahh aida mng kan kan? hahaaa

eenie meenie:
First song kiteorg dgr kat dalam makmal komputer kan sir sambil menyanyi and tengok video klip nya sekali, riuh rendah kat dalam lab uh, dah macam PARTY JUSTIN BIEBER pulakk, hahahaa

hah lepas kiteorg menari jea, terus amek kek and makan lah, hahahaa aku amek krim kek uh letak kat muka sir, wahahaa comot dah muka dia, then semua org pun buat hahahaa amek sir , muka dia makin comot hahaa. hah tapi aku kena balik, besar pulak uh krim kek kat muka aku , hahaaa tak boleh hand laahh

btw aku beli kek chocolate indulgence ,
wah tak sangka weh kek tuh fav sir rupanye, wah happy gilaa dherr
bersyukur sangat sir suka kek uh, hmmm bagus baguth :P

bila dah habis makan jea, semua lampu tutup, opssssssssssss
hahahah ehh tak buat ape ape lah, bukak video gambar kiteorg ngn sir
and then nyanyikan lagu:
  1. season in the sun
  2. when you're gone
  3. we are the world
  4. tinggal kenangan
  5. kenangan terindah
  6. saat kau pergi
  7. rindu setengah mati
  8. aku rindu sayang kamu
  9. merindukanmu
  10. saat terakhir
memang nak nangis boleh, but ntah lah semalam aku rase tak boleh menangis sebab terlalu gembira dherr
hmm cukuplah aku menangis kat rumah uh :( sedih woo bila org yang kite sayang akan meninggalkan kite, sedih kan kan?
hmm aku pun tak tahu lah bila aku akan jumpe sir khalifah ag,
and akan jumpe sir yg sebaik macam ni :(

sebelum balik, sir ada bagi kiteorg sume penanda buku, hah beserta ngn tandatangan ag hahaa
then aku suroh tandatangan kat tangan, but nanti akan hilang,
hmmm takpe takpe, dalam hati tetap ada sir khalifah, hahha weeeee~

for u sir khalifa
from 2CG :
inilah saat terakhirku
melihat kamu
jatuh air mataku
menangis pilu
sungguh ku tak sanggup
in terjadi
kerna ku sangat cinta.......

Inilah saat terakhir ku
melihat kamu
jatuh air mataku
menagis pilu
hanya mampu ucapkan
SELAMAT TINGGAL CIKGU

3 bulan saja,
ku telah bisa
sayangi kamu
di hatiku
namun bagiku
melupakanmu
butuh waktu seumur hidup :(

I LOVE YOU
SAYA SAYANG CIKGU
WO AI NIE
ANA UHIBBUKA
SARANGHAE


sir kalau dah kat luar sana, jaga diri baik baik okay, jangan risau kan kami kat sini
kami semua kat sini pandailah jaga diri baik baik
sir khalifah thnks for everything okay, terima kasih sangat-sangat
saya tak tahu macam mana nak balas budi sir khalifah ni
hope lepas ni kite akan jumpe lagi, tak kesah lah kat mana pun
kalau ada masa saya contact cikgu, and sir jangan lah lupa contact saya pulak :(
saya harap sir akan dapat kerja yang baik eh,
kalau boleh jenguk lah SSI
hmmmmmmm sir sedih lah nak tinggalkan sir
sedih sangat sangat :(
*hmm tak tahan nak nangis

"Sir lah guru yang terhebat, terbaik yang pernah saya jumpa. sir akan sentiasa ada dalam hati saya walau kejauhan "

sir ingat lah ayat tuh okay, sampai bila-bila :)

S.A.R.A.W.A.K
sayang awak rindu awak walau awak kejauhan :D

Selamat Tinggal Sir Al-Khalifa Al-Afnan


Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)