Thursday, May 6, 2010

pende tahhh~~

nak tahu something ak? today baju sekolah puti hilang laa-
hmmm sial kan sape yang amek uh,
bodoh jea, miskin sangat kott sampai baju sekolah orang pun nak rembat,
hmmm apa lah nak jadi ngn orang uh,
i think kan, cita-cita dia kalau dah besar nanti nak jadi pencuri lah~~
yealahh kecik-kecik ag amek barang orang, kalau dah besar nanti? hmmm ntahlah hekk
lantak kau lah nak jadi apa BODOH, yang penting aku benci kau sampai KIAMAT!
even aku tak tahu sape kau sebenarnye....

hishh tapi memang CELAKA LAHANAT BABI SIAL PUKIMAK STUPID BLOODSUCKER

Hoyy babiii, kalau kau dah takde baju uh , boleh beli ak? kalau tak bawak baju pun jangan amek baju orang SIAL, hishhhhh kimakk kimak,

amek kau , bapak arh sial, kalau aku tahu sape orangnye,
aku tendang2 kau duhhh, PENCURIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ahhh geramnye , memang gerammm, geram yang teramat sangat....

hmm kat sekolah pun ade barang yang hilang eh, pelik siak,
dah berapa kali seh barang aku kena amek,
BODOHHHHHHH punye PENCURI

untuk orang yang mengambil barang aku uh, tolonglah lepas ni janganlah buat lagi wehh,
tak malu ke hah? amek barang orang? apee luuu takde maruah pe dher? hah babi? sial lah kau, hidup menyusahkan aku jea, better kau mati duhhh :D

hmmmmm act macam ni,
aku datang pagu ke sekolah sebab nak buat oral and pergi CS
then,
aku baru balik dari City Square dengan Aqilah,
kiteorg pergi sana pun nak beli hadiah untuk Raihan,
nak celeb kat sekolah, heheee
aku letak baju sekolah kat tandas tau, dalam bilik persalinan.

hah bila aku nak tukar baju jea, aku perasan yang baju aku uh hilang, bapak ahh yang peliknya tudung ngn kain aku uh still ada, yang takde nye baju. asal kau taknak amek sepasang jea terus babi? kan senang? betul ak? hahahaaa betul2 bodoh ah kau ni, PENCU-GHI~

hmm back to the story,
aku pun cakap:
" Goshhh! OMG! Ya ALLAHH! Aqilah, baju i hilang? ahhhhhhh macam mana ni?"
" ehh u biar betul? cuba u igt betul-betul, hmmm habis ah u, macam mana ni?"
"apa pulak takkan i tak igt kot, i tindih baju uh dengan tudung i tahu, mesti lah i ingat!"
" ouhh okok, hishh dahlah jgn marah-marah, relax k"
" hah? u nak i relax, bapak ahh boleh ke relax kalau baju dah hilang? bodohhhhhhh ahhh"
then qamarina masuk,
" hah awak nape ni?"
" awak , baju kite hilang lah, hmm macam mana ni?"
" ehh yeke? hah haah laaa"
"hishhhhhhhh"

bapak ahh memang betul betul nak nangis boleh ak? lahanat sial kau, celaka betul:(

then aku keluar jumpa lyana, aida and farz~
aku cakap kat dorang, then aku takde mood gila-gila bapak ahh~~
then dorang cakap
" relax okayy putiii"
" hah? hmmmmmmm"
Faiz pulak muncul....
" Puti, nape baju hilang eh?"
" hah haah laa"
" hah pergi lah beli baju"
" ehh apa kalau boleh beli igtkan sempat ke hah?"
" hahaa ehh jangan marah lahh"
" hishhhh bapak ahhh"
" ehh cuba senyum sikit, alah nanti suro ibu belikan okie"
aku diam jea laaaaa.... tengah hot dherrr.

then dalam perjalanan nak jumpa cikgu syakir , aku dah start nangis dah, hmm sedih~~

LYANA:
" dah lah puti janganlah nangis , hhmmmm sabar okie?"
" hmm awakk kite takut lah, geram , sedihhhh"
" hmmm alah takpe cikgu syakir paham punye, sabar okie?"

ADRIANA AND FARZ:
" putii janganlah nangis, c.syakir tak marah punya, sabar okieee"
" kiteorg teman kau okayy"

aku tetap menangiss :(

then bila jumpe c.syakir jea, aku rase lega lah sbb dia faham kan, hmmm so aku dah settle dah hehe-hahaaaa.

then sampai balik uh aku pakai tee sukan, nasib baik aku bawak dua, yelaaa nak Pj karang ptg nanti, hmmmm~
then aku pergi assembly semua orang pelik, hahaa aku pun wat dono sudahh
then muna cakap:
" Awak , awak dari sekolah mana ni? baju awak cantik lahh, hahahaaaa"
" hahaaa jahat lahh heeheee biarlahh"

mai pulak:
" baju hilang eh?"
" haah"
" eh puti dah break ngn hyyum eh?"
" hah? haah laahh :("
" asal?"
" nantilahh"

hahhhhhh tulah ceritanya, tapi bagi sesiapa yang amek uhh,
KAU MEMANG SILA PUKIMAK CIBAI CELAKA BABI betul lahh-
Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)