Tuesday, April 27, 2010

TPM datang SSI

270410:D

Hari paling bersejarah di Sekolah Menengah Sultan Ismail Johor Bahru.
sebabnye Timbalan Perdana Menteri kite dan juga Menteri Pelajaran
Tan Sri Muhyiddin Yassin.
beliau telah menghadiri sekolah aku untuk merasmikan bangunan baru di sekolah aku, SSI.

Wah! susah uh nak jumpe TPm ni, ni lah kenangan paling bermakna aku,
Aku rasa kan inilah kali pertama dan kali terakhir aku akan jumpe beliau
Tapi...........
yang sedihnye aku tak dapat amek gambar beliau lah,
tapi kan kan aku ada amek ga,bar ng kawan-kawan aku adalah
hmm takpelahh kira boleh lah jugak kan ? hahaa .

hah ni lah gambar-ganbarnya :

SAM ( Saya Anak Malaysia )

Spongeput and Qamarina

hushhhh tahu ak, aku kat sekolah ni dari pukul 7:30 pagi-4:oo ptg
lama kan ?
Penat dherrr~~

btw today aku tetap
HAPPYYYYY :D

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)