Saturday, April 24, 2010

library , jom heboh

240410 :D


Hari yang paling bermakna gituh , hahaa.
Time ni aku,qyla,aida nak plan nak pergi library. Pukul 2 gtuh lah , but qylaa lpak umah aku dulu sebab dia takde transport so dia naik kete aku lerr. best lepak ngn dia ni , layan kepala :D
wahaaa love youu qylaaa <3

then handphone aku berbunyi
*lagu iyaz-replay
aku pun terus jawab ,

" Hello !"
" Hello ! Put !"
" ehh izahhhhhhh ! wehhh , kau dah balik ke ? wahhahhahaa" *
tak disangka , izah rupenya yang kol aku igtkan aida , hahaaa

( qylaa tgk pun pelik jea nape lah ngn aku ni , terjeri-jerit)

" hahahahaa yea , weh put kau ade nk pergi mana mana ak nari?"
" kenape?"
" kau ada ak nak pergi mana mana?"
" ada , pukul 2 gituh aku nak pergi library, nape? ehh kau nk join ak ?"
" hah? library? alah ak balik ni tak bawak buku pun, aku kan baru lpas habis exam, apelaa"
" alahh, hmm takpelaa kau ajar aku eh?"
" hah? hmm tapi aku takde transport."
" lah takpe aku amek kau okay, no hal punye"
"hah sure? eh put, act aku nk ajak kau pergi JOM HEBOH, dah lama duh tak pergi jom heboh, nak tak?
" hmm alah aku rase parents aku tak bg uhh, dia mane kasik bhaii"
" hmmm, asal tak kasi pulak?"
" ntahlah JOM HEBOH uhh , pergi ngn kwn2 , mesti lah ibu aku tak kasi, apelaaa"
" hmmm okay laa-"

Hah dalam pukul 3:15 gituh sampai lah library , lambatkannnn? eheeheeee.

Then alangalang kat luar uh kan, terus lah pergi JOM HEBOH , hahaaa sorry ibuuu:(

heheheee

Kat sana takde pape pun ,
Kiteorg pergi sana just makan jea , yealaa masing2 kebuluran, hahaaa
kiteorg makan kat MARRYBROWN

then lepas makan kiteorg pergi lah jom heboh uh ,
jalan jalan, dapat lah jumpe artis, but siket jelaa,
hmm kiteorg tak jalan kat semua tmpat
sbb semua nak balik kan , hehee

Dalam pukul 6:45 gituh kiteorg naik teksi and then terus pergi rumah izah,
sebelum masuk rumah dia uh, kite org mame gmbr kat tepi jalan, hahahaa mcm orang gilaa tahu
hahahahahaa memang tk blh blaa,
semua kepalaa gilaa, wahhaaa besttt :D

(But puti tak dpt nk uploadkan gambar lah, sorry :D nanti kalau ada puti upload okie~~)

Then Aku balik rumah dalam pukul 7:30 gituh laa,
Balik terus mandi, tengok af8 then apa tunggu lagi, mase untuk tidur lerr :D

okay lah bye :P


Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)