Monday, January 25, 2010

gilaaaa :(

hyehye! err dah lama tk update blog, yealaa busy lah kan, hmmm, takthulaa knpa aku rasa mcm nk update blog pulakkk kali ni, selalunye bila pikirkan psal blog jea kan, aku rasa mcm bosan and malas pulakkk, hmmm takpelahh tak payak pikir punn, tak penting punn.

hmmm,
aku nk tulis blog ni sbb nk cite pasal sorang budak ni, dia ni f1 yg baru masuk sekolah SSI, hehe. Dia comel gilaa muka mcm budak cina pun ada, hmm senang cite comel pluss hensem laa, haha. aku mc nk declare dia tapi takut dia tknk laa nnti bengang jea arn muka aku ni , hhaa . tak pasal2 kene reject :( . hmmm taknk lahh aku. takpelahh biarlahh aku minat dia jea, lagi bgus, haha .
hehehe :))
Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)