Sunday, November 15, 2009

MK :)

nak tahu taaa ,
kat sana ,
ada budak tuh org pggel dean Mat ,
dea baik sgtsgt ,
kelakar gilaa ,
dea ajar kita org bahasa sepanyol , cina , india , jepun and melayu laa ,
hahaa .
kite org bual bual ngn dea ,
dea ni selalu buat lawak ,
sampai nak terkencing di buatnye ,
hadoyyy .
tak tahan laa sehh ,
haha .

hope dapa jumpe dea agi ,
tapi dea ni suka sgt kacau aku ,
terkejut kan aku laa ,
melatah kan aku laa .

haishhh ,
agak geram laa jugak ,
kadang kadang ,
fobia kalau terserempak ngn dea ,
hehe .

bila aku nak balik kan ,
dea cakap ,
" hu aini "
"apa tuh ? "
" saya cinta awak "
" euwwww , MK laa "

sume org ketawa gilaa ,
malunye .
ada jea nak tumbuk muka dea .
euwwww .
geli laa .

haha .
tapi tkpe ,
aku tahu dea gurau jea .
haha .
dea ni MK siket .
ehh ,
taa MK byk .
haha .

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

1 comment:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)