Sunday, November 15, 2009

Anak Dara ;)

Malam semalam ,
aku tolong ibu buat curry puff ,
then ,
ibu cakap ,
" Putie ! malam ni jgn lupa , ada jamuan kat rumah abang Is tau "
" hah ? jamuan apa laa seyh ? "
" jamuan untuk birthday Anis "
" ouhhh "
" InsyaAllah "
"dah laa , pergi mandi , jgn lupa solat , siap cepat cepat heh "
" Yelaaa , Yealaa "
then ,
aku naik atas ,
tapi aku bukannya mandi ,
tapi ,
dengar lagu ,
menyanyi agi ,
haahaa .
sedap babe suara aku .
* cewah cewah cehh .
hehe .
aku dgr lagu sampai ibu pggel aku ,
" Puteri ! dah mandi blm ? "
" belum buu . "
" Ya Allah ! Asal taa mandi ag ? haisshh , apa nak jadi ngn anak dara sorang ni "
" yealaa buu ! nnti puteri mandi "
" nanti ? SEKARANG ! "
" okok "
hadeshhh .
dah lpas mandi ,
siap siap sume ,
aku pun bertolakk laa pi rumah abg sedara aku .
Dekat Taman Perling youu , jauh kann ?
haha .

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)