Friday, October 23, 2009

Torres ;P

hmmm ,
semalam ,
DJ kol aku ,
dea cakap ,
dea nak bgi surprise kat aku ,
kalau aku tgk bende uhh ,
mesti aku nangess ,
aku pun ,
takut plus berdebar laa kan ,
apa laa agak nye bende uhh kan .

then ,
hari ini ,
aku dtg jea sekolah ,
masuk kelas ,
aku terus cakap ,

" Dj ,mana bende uhh ? "
pastu shafiqa pulak menyampukk
" perhh , masuk kelas bukan nye nak bgi salam , masuk jea , terus , Dj mana bende uhh , hadoyyy , hahaaahahaaaa . "
" yelaaa , Assalamualaikum "
* tapi tkde org pun nak jawab , pe bende laa .

then baru laa DJ cakap ,
" sabar laa duluu , tak nmpak ke aku ngh buat ape ni ? hahahaa , "
" alahhh , cepat laa , aku tgh takut ni , "
" hadushhh , korang ni mmg taa sabar laa , alahh , sebenarnye bende ni kecik jea , "

TaaDaa !

"Gambar Torres kat diari aku , hahaha . jangan marahhh . "
" taik laa luuu , aku igt pe bende laa tadi , igtkan teddy bear ke , apa ke . Ni taa Torres rupanya , alamak ! gmbr dea kan , blh masuk dlm tong sampah jea laaa "
" hishhh , kau ni , boyfriend aku nii tau , alamakk ! "
" blaa laa kau , pakwe aku lagi power , Christiano Ronaldo laa "
" alamak ! py laa luu "

hmm ,
kita org gaduh psl pemain bolaa jea , hahhaa ,
hadeshhh .
Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)