Thursday, October 8, 2009

Rumah Dayah ;)

Kesian Qamarina .


Anaqi ! Anaqi !

Dia jahat lahh , hadoyy , geram btol lh .

Dia nakal , tapi I sayang yea ohh , haahaa .



Kami BFF !
StoryMory ;
Nak tahu taaa ,
kat rumah dayah kan ,
Ada manusia yg terlalu nakal ,
adik dea lh ,
haishh ,
hadoyy ,
adik dea buli aku woo ,
sakit hati , sakit badan and segala galanya sakit lh ,
HAHA .
aku naa prgi sini ,
dea na prgi sini ,
aku pergi sana ,
yea naa pergi sana ,
sng cite kn ,
aku naa prgi manamana jaa ,
msti dea ikut ,
pastu buli aku pulakk tuh ,
Haish ,
dah mula fobia lh ngn yea uhh , haha .
btw ,
dea baik and my pakwe yg baru lh ,
haha .
lupa pulakk ;
dea GS lahh .
haha .
alamak !
Haaa ,
Rumah Dayah sgt BEST ! ..
Besar lahh rumah dea .
Hehe .
Anaqi !
Happy Birthday !


Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)