Sunday, October 25, 2009

Library ;)

malam semalam ,
Qamarina call ,
dea cakap .
" puteri , awak dah oke demam belum ? "
" dahh oke daa "
" hmm , baguslaa , awak , esk ayah kite ajak pergi library , nak ikot taa ? "
" hah ? pergi library ? pukul ? "
" pukul 8:30 , boleh taa ? awak , kite ngn qasrina jea . Lagipun , ayah kita dea just hantar jea , nnti dea naa pergi tmpat lain , jum laa "
" hmmm , oke laa , nanti awak amek kita bole taa ? "
" hmm , oke laa "
" oke , esok pukul 8:30 heh ? hmm , oke bye ! "
" bye ! "

then aku pun bgtahu ibu aku yg aku naa pergi library esk ,
dea cakap oke , tapi esk ibu naa pergi Singapore ngn ayah ,
aku cakap laa , oke no hal .

today ,
aku mandi pukul 8:00 ,
nasib baik mak kejut aku ,
kalau taa ,
takkan bgn laa aku .

aku siap pukul 8:20 kott .
then ,
Qamarina dah sampai dah .
aku terkejut gilaa laa ,
dea cakap pukul 8:30 ,
ni baru pukul brapa ,
aku dgn belum pakai tdng ag ,
kelam kabut di buat nye ,
aku lari pergi kat Qamarina ,
suro dea tggu kejap jea .

Aku lari masuk bilik ,
pakai tudung ,
bedak semua .
aku turun bawah ,

suddenly ,

Praaaaaapppppp !
Astaghfirullah !

Terjatuh tangga gua cakap sama luu ,
haaa .

sakit ,
nak tahu taa kaki aku lebam ,
hmmm ,
takpelaa ,
aku pakse kan diri untuk jalan ,
hmmmmmmm .

bila aku masuk jea ,
aku cakap laa ,
" uncle , sorry lambat . "
" takpe takpe "

hmmm ,
then ,
ayah dea belanja makan kat kedai ' takde nama ' haaa .
betul laa ,
kedai uhh takde nama punn .
taa thu laa knpa .

tapi kat kedai uhh , penuuh dgn gmbr gmbr lama .

kiteorg sume mkn nasi lemak ,
aku ngn uncle fadzil order air ,
Horlick and Teh Tarik .
yg lain order air masak jea .

dah hbes makan kteorg oun pergi laa library .
btw , thnks uncle .

kat libraryy ,
kita org belajar Science tajuk Heat ,
Qasrina pulak buat kerja dea sndiri .

kat sana kite org pergi Playsmart , Petrosains kat sana ,
then , baca buku kat tmpat kanak kanak uhhh .

Best laa !
Layan Kepala Q&Q uhh !

Korang semua ,
thnks tauu ,
thnk sgtsgt .
Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)