Saturday, June 25, 2011

biarkan je lah pun ya adoiii

ASSALAMUALAIKUM
SALAM 1 MALAYSIA

Dah lama putii tak update blog ni kan? hihi.eh ada orang amek kesah ke putii update ke tak update ni? kalau ada terima kasih okay :) terharu kita hahaha. 
Memandangkan harini puteri agak rajin lah sangat kan, hihi puteri nak kongsi sikit rasa tak puas hati pada certain-certain orang yg tak setuju dengan keputusan MAHARAJA LAWAK.
korang tahu ape tuh MAHARAJA LAWAK? tak tahu? rakyat malaysia takkan tak tahu kot? kalau orang duduk kat london ke blh ah aku caya. eh cousin aku duduk singapore pun kenal jozan tau. hoho biar betik an. Okay lah bagi sape yang tahu uh. Korang pandai-pandai eh bertanya kat orang lain. 

Sesat jalan tak tanya,
Di sini kau rupanya
-pantun dua kerat, sumber: ah chai(johan)

takde kena mengena pun  pantun ni dengan apa yg aku nk bincangkan harini. 



hah ni dia kumpulan SEPAH yang telah menjuarai Maharaja Lawak. Eh ada orang cakap kumpulan ni tak layak. Hoho aku tahu yang kata macam tuh mesti peminat gila ba** kat jozan right? hahaha cameon lah korang. Aku pun peminat JOZAN juga. Tapi fikir dengan logik boleh tak? dah ada akal tuh cuba lah think positive siket sebelum nak memberontak tak tentu pasal. Bagi yang melayan ML ni, korang perasan tak kumpulan ni konsisten sentiasa. Tak pernah aku 'tak tergelak' bila tengok persembahan dorang, mesti tergelak punye. Okay lah tuh kan, worth it right? Siapa yang still tak puas hati uh, sudah sudah lah adoii. Aku pun sebenarnya memang 'mati hidup balik' ingatkan Jozan menang, tapi kalau sepah dah menang nak buat macam mana. YOU OLLS, DORANG MEMANG LAYAK PUN. Haha aku sekarag ni memang minat gila ngn diaorang, eh salah salah act dah lama since aku tengok dorang kat raja lawak musim ke-3. aku sentiasa melayan lawak dorang. Thats why aku tak de ah tak puas hati bagai nak rak bila diumumkan yang diaorang ni juara.

" lawak dorang ni best masa kat ML j, cuba kat luar? hah jozan ag best sebab lawak diorang spontan j"
" peh, jozan ah sepatutnya menang, tengok undian sape yang selalu teratas? hahhh"
" gila ah, aku tetap tak setuju ngn keputusan ML ni"
" fuck off"

haha dialog ke-4 uh memang kawkaw punya an an. hahaha. eh apesal ngn dialog kat atas uh? haha ni lah yang aku denga and baca comment  peminat ML ni. kelakar tak? pada aku kelakar lah. hahahahahahaha *ketawa buatbuat. Hush ni semua ketentuanNYa, takde sape pun yang boleh halang. Mungkin ini rezeki mereka. Jozan  tak bermakna kalah kan, dorang tetap juara di hati peminat mereka yg sporting ni, kan? hihi.

To sepah: Congratulation yaww! haha baik punyaa! hihi korang memang layak lah. pedulikan ape yang orang lain nak cakap uh. dorang cakap uh, time tuh otak dorang kat lutut. Cakap tak serupa orang yang berfikir. 

*aku cakap benda alah ni macam sepah baca j kan. haha AAK? hihi.

-Okay lah bye chalobeteh, PEACE YAWW-

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)