Wednesday, March 17, 2010

CS




( Lokasi : Sizzling Stonegrill , CS )







( Lokasi : Food Junction , City Square )

Hyeeeee !
Today aku ngn kawan kawan aku pergi CS tau , hmmm aku sampai sane dalam pukul 2 gituhhh . firstly aku gerak rumah farz dulu sbb aku takde transport lahh
Yang pergi CS today :
  1. Wolfy ( Putii )
  2. Doggy ( Ejam )
  3. Shaf
  4. Aida
  5. Farz
  6. Ejoyy
  7. Faiz
  8. Iqah
  9. Kawan Faiz *err tak tahu nama laa
  10. Shift
  11. Kakak Shift
  12. Haris
  13. Adibb
hmmm tu jealaa yg pergi , tujuan kiteorg nk pergi sana sbb nak tgk movie Alice In Wonderland laa , tapii kann dorang sume datang lambat lahh so tak sempat nak tgk movie , tadi kat CS ramai gilaa orangg hmm gilaa ramaii arh kat sana pening pale dibuatnye
Kiteorg kat sane lepak lepak jea , firstly kat Food Junction , then boringg tukar tempat pulakk kiteorg py karaoke , haahaa hmm aku tak masuk okayy , sbb aku tk geti nyanyi plus tak suke .

Hmmm , then semua org lapar tau so AkuFarzIqahAidaFaizandhisfriend pergi makan kat SizzlingStonegrill !
makanan JEPUN , act aku nk makan kat SUSHI KING then Faiz dahh ajak makan kat sini hmm so nk wat camne pulakk arn masuk jea laa ,
Kat Sizzling Stonegrill ni makanann dia hmm sedap sedapp laa ,
MACAM MACAM ADA ! ha-ha-haa

Aku makan CHICKEN CHOP WITH RICE and LIME JUICE WITH SOUR PLUM eh-he
hmmm dua dua ni sedap ouhhh ahaa , hmm sedap sedap
Aku makan siket jea dh kenyang tahu hee-hee

then lepas makan semua bayar lahh
kiteorg makan ni dah RM 124 hmmm GILAAA kan ? hah amek kau ,
But dont worry laa kite org ade duitt heee ,
Faiz belanja RM 100 then aku iqah aida tambah siket hmm thnks alot Faiz .
tapi takpelahh sedap jugakk pehhh ,
hmm nanti nk ajak ayah pulakk makan kt sini he-hee :)

Then lepas makan aku beli donut J CO untuk family aku and belanja Iqahh he-haa
Dalam pukul 5:30 gituhh balik lahh naik teksi :)

hushh
Alhamdulillah selamat jugakk aku ngn kawan kawan hee .

Btw , yang sedihnye aku tk dapat join EJAM SHAF ADIBB SHIFT AND HER SISTER laa
hmm sedihh nyee tapi takpe , mybe aku lepak ngn dorang lain harii heehee .

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)