Sunday, April 17, 2011

Be Strong!


sebelum aku mengamuk kat sini and sebelum aku memulakan perbicaraan aku kat sini,
izin kan aku memberikan salam terlebih dahulu okay?

Assalamualaikum,

Okay 1,2,3 Mula!

ermm nmpak tak gambar kat atas tuh? hah itu untuk orang yg loser,
tahu tak sape yang aku maksudkan?

Alah everyone kenal kan sape CIKGU SHIDA uh?
yeah oc korang kenal, sape yang tak kenal uh hang pi YOUTUBE.COM then hang search CIKGU SHIDA hah then hang akan nampak sumo video-video dio yang comel-comel belako *muke oh yeah = ='

Hai Cikgu Shida = ='
eh, cikgu sorry yea kalau saye kurang ajo, tapi alah bukan saya heran pun sbb awak tak ajar saye pun, hmm alah kau bukannye bukak blog aku pun kan.

Eh boleh tak? tak payah nak buat video sebegitu rupa then kau tayangkan kat youtube biar semua orang tengok, macam tuh ke cikgu? alah tahu lah setakat suke-suke j, tapi lek lek ah kalau suke suke pun,
kesian cikgu-cikgu kat Malaysia ni,

eeeeeee, first time aku tgk kan, aku ingatkan kau ni LE***I rupanyeee hmm kaum hawa siak.
eh please lah tak rase malu ke satu dunia tgk cikgu macam tuh,
yang aku geram tahap cipan ni, surat khabar pun blh sokong si cikgu shida ni,
tell me ape advantage nye? bagus sangat ke? setakat nak kejar populariti, ape kehe hang ni?
please lah jadi manusia uh jangan nak annoying sangat eh?

hang marah kalo orang sume cakap hang ni gilo, 
hey, mana tak nye dh kau buat video mengalahkan orang gila kau tahu tak?
eeeee geram betul aku dengan kau ni.

nak kata B***H kau ni cikgu, nak kata PANDAI tak nampak pulak kepandaian dia uh.

* okay sesiapa yang rasa aku ni terlalu kurang diajar, okay aku akan minta cikgu mengajar aku dengan lebih lagi supaya aku ni lebih diajar. you all sorry aku memang anti ngn cikgu ni sebab malu lah weh lagi satu nak termuntah, aku tahu tak baik nak reject-reject orang ni sebab semua manusia tak perfect tapi hmm ntahlah hek dah telebih menyampah ngn minnah gila annoying tuh = ='

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)