Friday, December 24, 2010

3rd meet of Artsygraphy













HOLLA!
hey dah lama kan puti tak membebel dalam blog ni, hha
hehe act gambar ni semua masa 3rd meet of artsygraphy tapi kan ni baru kali pertama puti datang, yelaa masa tak mengizinkan selalu sibuk j,
hmmm kali ni dorang buat dekat Danga Bay and Zoo.
Yang datang harituh pulak tak ramai lah just Puteri, Tabak, Faiz, Hyyum, Lya dan Myra.

then lepas photoshoot tuh, kiteorg pergi cs, first2 semua lepak kat Food Court sebab kehausan.
Then Puteri ngn Faiz j blaa sebab kiteorg dah janji nak lepak ngn kwn-kwn dia, hmm putii pun ikut j laa ke mana faiz ni nak pergi, then kawan dia sume kata lapar.
So, faiz pun ajak lah makan dekat Sushi King, sape lagi belanja dia laa hehe.
Faiz thank you so much!

Masa aku lepak ngn dorang sume aku diam j maklumlah sorang j perempuan , just dorang j yang ntah pape tah merepek, hahaha lawakk lahh dorang hehe.

Dalam pukul 4 lbh gitu aku balik. hehe :D
hah kat atas tuh kan gambar masa aku amek and ada certain-certain kawan aku amek. hhee

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

No comments:

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)