Monday, May 17, 2010

Sambutan Hari Guru SSI

Happy Teachers' Day to all my teachers in SSI,
I Love You All So Much <3
xoxo~~

thnks for everything teachers :D
terima kasih sangat sangat
Sorry kalau Puti ada buat salah ngn cikgu-cikgu semua
takde niat pun nak sakitkan hati cikgu-cikgu PUN~~

Sambutan Hari Guru yang berlangsung tadi,
wah hmm best lah jugak
tapi tadi puti kat dewan ,
hmm duduk belakang-belakang lah, takde tempat lagi ouh
hmmm takpe takpe tak kesah PUN
sebab Puti dapat duduk ngn E***
heyy sorryy ehh tak dirancang pun
terpaksa duduk rapat-rapat sebab tempat dah penuh lah
semua yang nampak uh jangan lah salah faham eh :D
hahaaa~~

Terima kasih kerana sudi membaca, chalobeteh :)

2 comments:

munaa munii said...

putii !!! kite nak jugak amek gambar dgn sir huuuaaaa ;( ^^

Puteri Nur Syaheraa Binti Surani . said...

alalaa, sian awak, nanti k kute amekkan, cepat au nanti dia dah nk pindah dahh :(

Post a Comment

apa yang ada di blog ini hanya milik PNSBS seorang :)